Bejelentésedet minőségi problémáról ennek az adatlapnak a kitöltésével teheted meg!
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A bejelentő űrlap elküldésével tudomásul veszem, hogy minőségi kifogásom a gyorsabb ügyintézés érdekében a bejelentőlap helyes kitöltésével érvényesíthető. |
Ha elromlott a megvásárolt termékem, visszajuttatom a hivatalos márkaszervizbe! Minden esetben ellenőrzöm, hogy rendelkezem-e érvényes jótállási jeggyel. |
A termék nem rendeltetésszerű, helytelen használata esetén a javítási költség és a szállítási költség alól Pindurka Bababolt Kft. mentesül. |
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy Pindurka Bababolt Kft.-t szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem javítja, nem cseréli, és vételárát nem téríti vissza. Ilyen esetben jogosult vagyok értesítést követően a terméket személyesen átvenni vagy kérni annak saját költségemen történő újbóli kiszállítását. |
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatok a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez. |
Utánvétes csomagként visszaküldött termékeket Pindurka Bababolt Kft. nem vesz át, ezeket visszaküldi a feladónak. |
Elsősorban – választásom szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetek, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. |
Ha sem a kijavításra, sem a kicserélésre nincs jogom, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni – választásom szerint megfelelő árleszállítást igényelhetek vagy elállhatok a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. |
Az adatlap kitöltésével és beküldésével kijelented, hogy az adatok hiánytalanok és a valóságnak megfelelnek! |