Kipróbáltad és nem tetszik? Semmi baj!
Ha a vásárolt termék nem felel meg elképzelésednek, a jogszabálynak megfelelően 14 napon belül visszaküldheted a megrendelt árut, postai úton bármely csomagszállítóval vagy személyesen a lent említett visszaküldési címünkre. A fogyasztónak jeleznie kell elállási szándékát a webáruház felé! Ez történhet írásos formában (alább található űrlap, email) vagy akár szóban (telefonon).
Fontos tudnod, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használhatod, ellenkező esetben a használatból vagy a tisztítási költségből eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből. Textil termékeknél abban az esetben tudod érvényesíteni a ellállási jogod, ha a termék mosva nem volt, nem sérült az anyagában, és a termékcímke nem lett eltávolítva.
Az elállás feltételeiről a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik.
Az elállás érvényesítéséhez kérünk, töltsd ki az alábbi űrlapot a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül.
A visszaküldendő terméket kérjük gondosan rakd vissza eredeti dobozába, annak minden tartozékával együtt. Annak érdekében, hogy se a termék, se pedig a gyári csomagolás ne sérüljön, csomagold be az eredeti dobozt egy másik dobozba, használj térkitöltőt vagy fóliát. Kérünk, hogy vigyázz az eredeti csomagolásra: ne szakítsd el, ne firkáld össze, ne ragassz rá semmit. Legyen olyan, amilyennek Te is szeretnéd, ha újra megvásárolnád.
Visszaküldési címünk: Pindurka Bababolt Kft. 6200 Kiskőrös, Csokonai Mihály utca 47.
A gyorsabb feldolgozás érdekében mellékeld egy papírlapon a megrendelés azonosító számod, amit a megrendelés visszaigazoló e-mailben találsz meg.
Elállási jog nem gyakorolható, ha:
- A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
A fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a kereskedő részére köteles megtéríteni!
A vállalkozás nem felel a fogyasztó által megrendelt futárszolgálat által okozott károkért (Sérült doboz, szállítás közbeni törések, stb.)
Fontos, hogy amennyiben elállsz a rendeléstől, a visszaküldött árut ne utánvételesként add fel, az ilyen típusú küldeményt ugyanis nem áll módunkban átvenni ill. postán maradó csomagot átvennie sem tudunk átvenni!
A csomag beérkezését, megvizsgálását és feldolgozását követően várhatóan 2-3 munkanapon belül visszautaljuk számodra a vételárat.
FONTOS!
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem (az egész rendeletet csak fogyasztó és vállakozás között létrejött szerződések esetén alkalmazzuk).
A Ptk. (2013. évi V. törvény) 8:1. § 3. pontja szerint fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.