Jutalmazzuk a hűséged!
Pontgyűjtés indul! Légy a törzsvásárlónk!
Vásárlóink bizalma és elégedettsége kiemelten fontos számunka, ezért visszatérő vevőinknek mostantól minden webáruházi vásárlás után pontokat adunk, amik akár már a következő vásárlásnál beválthatók, mégpedig áruházunk bármely termékére!
A termékre lépve láthatóvá válik a termék után járó hűségpontok mennyisége. Minden az oldalunkon leadott sikeres megrendelésed után a vásárlásod értékének 1%-át levásárolhatod webáruházunkban - https://pindurka.hu.
A pontokat a regisztrációdhoz tartozó pontgyűjtő számládon a rendelés összekészítése és a futárnak való átadása után automatikusan jóváírjuk így a következő vásárlásodkor akár már fel is használhatod őket.
A jóváírt pontjaidat a webáruházunkban létrehozott profilodban a kedvezmények fül alatt láthatod, mely 1 Pont = 1 Forint értékben felhasználható a következő vásárlásnál.
A törzsvásárlói pontgyűjtő rendszer minden egyéb más akció alatt is igénybe vehető és a kedvezményes árú termékekre is vonatkozik.
A pontok lejárati ideje 6 hónap, valamint amíg aktív a regisztrációd, ezen az időszakon belül a pontjaidat bármikor érvényesítheted. A pont teljes értékű fizetőeszköz. A hűségpont vissza nem téríthető, készpénzre át nem váltható és át nem ruházható. Szállítási költség, utánvét díj után nem jár hűségpont.
A termékekre különböző mértékű hűségpontok szerezhetőek.
Gyakori kérdések!
Kik tudják gyűjteni a Pindurka.hu hűség pontjait?
Bárki aki regisztrál nálunk, de fontos, hogy a pontok gyűjtéséhez és felhasználásához is regisztrálni kell és be kell lépni a felhasználói profilba.
Hogyan tudod gyarapítani pontjaidat?
Vásárlások után az alábbiak szerint írunk jóvá pontokat: a termék bruttó ára után 1%.
Minden termék ára alatt láthatod majd, hogy vásárlás után mennyi pontot fogsz majd kapni.
Mikor kapom meg a pontokat?
Ha regisztráció után vásároltál, akkor a rendelésed lezárásánál írja jóvá a rendszer a pontokat. Ezt te honnan tudod? Amikor megkapod azt az emailt, amiben az van, hogy "Örömmel értesítünk, hogy csomagodat lezártuk és átadtuk a futárszolgálatnak kiszállításra..." :)
Mikor válthatod be a pontjaidat?
A következő vásárlásodnál amikor akár már 1 pontod is van az egyenlegeden. A "kosár" oldalon a rendelés véglegesítése előtt be tudod váltani a pontokat , amennyiben a kosaradban lévő termék/ek értéke eléri a 10.000.-Ft-ot!
Fontos, hogy a pont gyűjtéséhez regisztrálnod kell és a felhasználásához be kell lépned a profilodba.
Milyen mértékben válthatom be a pontokat?
A rendelésed végösszegéből 80%-ig tudod beváltani. Tehát, ha 10.000 forint értékű babatermék van a kosaradban, akkor akár 8.000 pontot (forintot) is válthatsz be meglévő pontjaidból.
A szállítási költségre is be tudom váltani a pontokat?
Sajnos a szállítási költségre nem, csak pl.: rágókára, babakocsira, játszószőnyegre, stb.... Szóval csak a termékekre.
Meddig tudom beváltani az összegyűjtött pontokat?
A pontok lejárati ideje 6 hónap, valamint amíg aktív a regisztrációd, ezen az időszakon belül a pontjaidat bármikor érvényesítheted.
Honnan tudom, hogy hány pontom van?
- Belépsz a felhasználói fiókodba
- Felül a "Profil"-ra klikkelsz
- Utána a "Kedvezmények" menüpontra
- Itt fogod látni: "Pontgyűjtő számla egyenlege": XXXX Ft
Fontos: elállás esetén, ha pontok időközben felhasználásra kerülnek, akkor természetesen a felhasznált pontok 1 pont = 1 Ft értékben levonásra kerülnek a visszautalásra kerülő összegből. Amennyiben az elállásra kerülő termék ára után járó pontok nem lettek felhasználva, azok automatikusan törlődnek a vásárló egyenlegéről.
Legfontosabb információk még egyszer:
1. Pontokat csak akkor írunk jóvá, ha regisztrált felhasználó vagy (de akkor automatikusan).
2. Pontjaidat bármely termékünkre beválthatod még az akciósakra is, 10.000.-Ft feletti megrendelés esetén.
3. A pontjaidat a rendelésed lezárása után 6 hónapon belül, valamint amíg aktív a regisztrációd ezen időszakon belül tudod felhasználni.
4. Elállás esetén a felhasznált pontok értékét levonjuk a visszautalandó összegből.
Kellemes nézelődést és vásárlást kívánunk!
Legyen szép napod! :)
Üdvözlettel:
Pindurka Bababolt csapata
Amennyiben a pontgyűjtő rendszer müködése során bármilyen hibát észlelsz vagy észrevételed lenne, kérünk, hogy írd meg nekünk: info@pindurka.hu e-mail címre.